Turvaline ostukoht
 
 

Tingimused

1. Müügitingimuste kehtivus
1) Müügitingimused kehtivad textelle.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja Textelle OÜ. (edaspidi Veebipood textelle.ee) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
2) Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad textelle.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
3) Veebipood textelle.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.textelle.ee

2. Hinnainfo
1) Kõik veebipoes textelle.ee toodud hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.

2) Ostudele lisandub hinnale transpordi hind vastavalt Tarbija valitud tarneviisile.

3) Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (30 päeva pärast tellimuse vormistamist).

4) Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja Textelle OÜ vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.

5) Veebipood textelle.ee jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.textelle.ee

3. Tellimuse vormistamine ja tasumine
          Ostukorvi tellimuse vormistamiseks vajutage nuppu „Vormista tellimus“ ja täitke kõik küsitud andmed. Pärast tellimuse kinnitamist saadetakse teie e-postile tellimuse kinnitus-arve.
Kaupade eest maksmiseks on 3 võimalust: 1)pangalingi kaudu (Swedbank ja SEB) 2) arvega 3) krediitkaardiga (PayPal)
1)Pangalingiga makstes vajutage endale sobiva panga lingil (Swedbank või SEB). Te peate oma panga kontole sisselogima ning makse sooritama. Pärast makse sooritamist vajutage pangakontol olles kindlasti nupule "tagasi kaupmehe juurde".
2) Arvega maksmisel tehke valik lahtrisse „Arvega“ , tellimuse kinnitamise järel saate arvet näha ja välja printida.
3) Krediitkaardiga maksmiseks tuleb valida makseviiside alt krediitkaart. 

4. Müügilepingu jõustumine

1) Kauba müügilepinguga kohustub veebipood textelle.ee andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või veebipood textelle.ee poolt tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub veebipood textelle-le tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.

2) Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 30 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.

3) Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Veebipoe pangakontole.


5. Tellitud kauba lähetamine 
Kliendi esitatud tellimus kinnitatakse Textelle poolt 24 tunni jooksul alates tellimuse esitamisest ning ostuhinna tasumisest vähemalt 50% ulatuses. Vastavasisuline teade saadetakse kliendi e-postile.
Juhul, kui kliendi tellimust ei õnnestu täita, teavitatakse klienti sellest eelnimetatud aja jooksul ning tagastatakse tasutud ostuhind 2 pangapäeva jooksul.
Tellitud kaup lähetatakse OÜ Textelle poolt teele Eesti Posti või SmartPost kullerite vahendusel vähemalt 7 päeva jooksul alates kogu kauba ostuhinna (s.h. kohaletoimetamistasu) laekumisest OÜ Textelle arvelduskontole, v.a. juhul, kui konkreetse toote juures on märge, et selle lähetamise ja / või kohaletoimetamise aeg erineb käesolevates üldtingimustest fikseeritust.
Kaup toimetatakse kliendi poolt tellimuse vormistamisel viidatud kullerfirma pakiautomaati, kust klient saab tellitud kauba kätte kas e-postiga ja/või sms-na saadud turvakoodi sisestamisel.
Pakiautomaadi turvakood hoidke alles, kuni 14-päevane tagastusõiguse periood on möödunud – kauba saate vajadusel tagastada kasutades sama pakiautomaatd turvakoodi.
Palume tähele panna, et ülalnimetatud kohaletoimetamistähtajad on indikatiivsed ning võivad sõltuda asjaoludest, mis ei ole OÜ Textelle määratleda! 

Veebipood textelle.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood textelle.ee ei saanud mõjutada ega ette näha.

     
  1. Tellitud kauba kättesaamine

    Kauba kättesaamiseks on järgnevad võimalused:

    1) Postipakk. Kaup saadetakse Teie elukoha järgsesse postkontorisse (ELS Pluss postkontor). Postkontor saadab Teile esmalt postipaki teate ning siis saate kaubale postkontorisse järgi minna. Teie pakki hoitakse postkontoris maksimaalselt 10 päeva alates Teile saadetud esimesest postiteatise saatmisest. Kui Te 10 päeva jooksul ei ole pakile järgi läinud, saadetakse pakk tagasi meie firmale ning see ei kuulu enam Teile edastamiseks. Sellisel juhul kannab ostja tagastamise tavalised kulud kuni summa ulatuses, mis vastab 10 eurole, välja arvatud juhul, kui üleantud asi või osutatud teenus ei vasta tellitule.
    2) Kullerteenus. Kauba toob Teile sobivale aadressile (kodu, töö vms) kohale kuller.
    Kauba toob Teile sobivale aadressile (kodu, töö vm) kohale kuller. Kuller võtab Teiega eelnevalt telefonitsi ühendust ning lepite kokku kella-aja, millal ta võib Teile paki kohale tuua. Kullerteenuse korral võib paki üle anda ka Teie kolleegidele, pereliikmetele (välja arvatud lapsed alla 16 eluaasta). Kui aga kokku lepitud kella-ajal kedagi kohal ei olnud, siis jätab kuller Teile postkasti teate ning peate pakile ise postkontorisse järele minema. Kui Te ei ole pakile 7 päeva jooksul järele läinud, lisandub iga päeva eest, mil Teie kaup postkontoris seisab lisatasu paki hoiustamise eest.
    3)Kaup saadetakse Teie poolt valitud Smartposti või Post24 pakiautomaati.

    NB! Suuremõõtmeliste kaupade puhul nagu näiteks madratsid, diivanid, jne kehtivad erinebad transporditasud, mis näidatakse ära vastavate kaupade kirjelduste juures.
  2.  
  3. Pretensioonide esitamine

    Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale.  ellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
    Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@textelle.ee või helistada telefonil: 52 44 113
     
    Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
     
    Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
    Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

  4. Kauba tagastamine

    Teil on õigus toode 14 päeva jooksul , arvestades kauba kättesaamisest tagastada või ümber vahetada ((ilma põhjendamata).
    Kaupa saab ümber vahetada nii sama toote teise suuruse vastu kui ka mõne teiseTextelle e-poe toote vastu.Kauba tagastamiseks ja/või ümbervahetamiseks  saatke kiri meie e-mailile info@textelle.ee, kus on ära toodud järgmine info: tarbija nimi ja kontaktandned,  tagastatav toode, tellimuse number ning arveldusarve, kuhu raha tagasi kanda.
    Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile info@textelle.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
    Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.   
    Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

    NB! Tagasi võetakse ja/või ümber vahetatakse ainult kasutamata ja rikkumata tooteid millel on küljes kõik sildid ning millel on säilinud pakend!   

     Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui tellitud toode on valmistatud arvestades tellija isiklikke vajadusi või tellija poolt esitatud tingimuste kohaselt.

    Kõigile OÜ Textelle poolt müüdud kaupadele kehtib pretensioonide esitamine Võlaõigusseaduses ettenähtud korras.

    Kui tarbija ei ole nõus Veebipoe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.

     

  5.  
  6. Privaatsus 
    Kõik textelle.ee külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Kliendile ei saadeta reklaame, uudiskirju ja otsepostitusi, ilma kliendi nõusolekuta. OÜ Textelle ei avalda ega edasta registreerimisel ja kauba tellimisel sisestatud andmeid kolmandatele isikutele v.a. juhul, kui seda kohustab seadus. Kui klient soovib kauba tellida posti või kulleriga, siis edastatakse vastava teenuse osutajale kliendi nimi ja aadress, kullerpakkide puhul lisaks telefoninumber ja/või e-mail. Krüpteeritud andmesidekanal pankadega tagab ostu sooritaja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse

  7. Vaidluste lahendamine
  8. Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@textelle.ee või helistada telefonil: 5244 113
    Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. 
    Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

 

Vaidluste lahendamine